Sunday, February 14, 2010

#17 - Episod 17

Aku dengat tenat nye mengakseskan diri dgn internet kat kampung nih...

huhuu..
Alhamdulillah...
walau stakat GPRS ngan EDGE je service yg ader..
still gak ley aku post blog nih..
hahahaa..

sian my kucen...

"ucuk...baby cyg..
cowey tgl kan baby kat umah..
x pat la nk bwk by lek kampung..
t abis sume kaki org baby cakar
huhuu..
jgn lelari jejauh eyh baby..."

em..ari nih...
14hb 2 2010
err..tarikh CNY n Valentine day kan?
err..
Valentine day?? By,,,mukan kiter patut g date ker???
hahahhaa..
senget dak nih~

i ta de bf nk d date kan...
hahaa...err...cam sedey je ayat tuh?
=(
o?? hurmm....

x de mknenyer~..

lols~
tap apa aku merepek..

yg sbnr nye..
aku da mabuk mkn nasi minyak nih...hahahaaa
adoyai...
ramainye org kawen...
seb baek x koyak baju aku
hahaa..
*still ley simpan pewot yg smakin membukit tuh~..
haahahaa...sengal~...

membukit bkn sbb pregnant keyh~..but kekenyangan mencekik nasi minyak..
errr...
lau x mkn...x sopan la plak kan....hahaha
adoiyaii..
tido je lam keta td..
dr KL singgah breakfast kat RnR ayer keroh...
mkn~tp aku minum je..
haaa...dpt gak pekena teh tarik yg aku ngidamkan dai rituh....
pastu smpi la ker pontian..umh pengantin petama...
mkn la pe lagi..mmg ngam2 waktu lunch tym tuh..
hahaa...x sempat pengantin sampai...
da konvoi g Kulai~fornia plak...
haha...mkn la nasi minyak lagi..
dlm kol 3 gitu smpai sana..adoi.penin pale aku..
tdo lagi lam kete
zzzz....
bangun tdo je trus mkn...BoncEt betol~
dpt la tgk pengantin kat sini...
erm..
pas tu...telan bubur kacang plak..
minum air tah bape cawan tah~
uh...dehydrated sungguh aku...
panas nye Kulaifornia nih~
adeihhh...
i bekipas...kalah pegantin yuh...hahahaaaa.....
then gerak lek pontian...
tido lagi dlm kete...
zzz...
sempat gak telan 2 3 biji pisang lam kete..
hahaaa...
mmg BoncEt la aku cuti nih.....

*penat aku turun kan berat....cuti nih gereti naik balek~..adesssss....

dugaan...godaan~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...