Wednesday, April 6, 2011

mAri mencari Kerja

Assalamualaikum....
=)

ehem... cubaan nk lari dari kebiasaan jap..
ok, kali ni nk kasi 1 iklan .. iklan utk mereka2 yg nk cari kerja..
mesti rmi kat luar sana tu yg tgh berhempa pulas nk cari kerja kan..
g interview sana.. g interview sini..
antar resume ke sana.. ata resume ke sini..
tp jawapan..still x kunjung tiba..
orait...
xpe2...usaha tangga kejayaan..
jgn putus asa...
dan disebabkan itu. disini, aku nak bg satu lagi cara untuk apply kerja...

sila lihat LINK di bwh ini:


klik skali.. sbb nye mula2 aku ingt nk snap pic, pastu disebabkan tenet yg selow melow ni..
aku nk upload, dr td x lepas2... last2.. tepaksa la guna cara ni..

(dont worry, korg kalau klik, satu sen aku x dpt pape.. sbb nye.. sbb mmg x dpt pape lah...)
huhuu...

erm da bukak lom LINK itu??

aishhh klik pat.. senang sket aku nk citer..
haa..
bg yg da klik link tu, ley dilihat kan..
ni ialah salah satu site utk org malaysia cam kiter ni nk cr kerja..
kan aku da g tau td, aku nk g tau salah satu cara nk apply keje..
ok, kat sini, senang je..
cuma perlu fill in form die, then pilih, area/bidang/category keje apa kita nak..
dari accounting, engineering, civil, IT, customer service..etc..
segalanye ader.. utk list lengkap, korg kena la tgk sendiri...
=)

senang kan..
ok...

usaha tangga kejayaan.. haha..
aku x ley nk apply cos stdy x abis lg.. but, disebabkan cuti sem yg bakal tiba ni (4 bulan tuh)
aku da calling2 n msg2 da kengkawan yg nga keje tuh. ne la tau ofis dorg nk pki part time kan.. yg keje kat mall pun same.. lau aku..
mane lagi. midvalley la.. huhu..
tp ingt nk try bangsar village..
=)
promoter jer.. jd la...
haha....

=)

^______^




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...