Friday, April 15, 2011

oh! ku jatuh cinta / jatuh hati lagi pada BULAN

Assalamualaikum
=)

aku ada misi lagi sekarang ni..
cukup la citer hal2 x menarik..
mari bercerita pasal diri sendiri..
lebih menarik kowt !
hahaha..
hurm....

orait... nk bercerita ni :

ok, sebagai budak nakal yg suka mengurat ank teruna org, aku (bkn nama sebenar) mmg mengakui die sgt suka dunia oline ni.. namakan apa saja.. slagi die ader hati nkk teroka.. die mesti teroka... x kira la die pndai atau tidak.. n rata2 lelaki2 yg die ngorat itu, mesti la die kenal dlm online...

ok.. kes pertama sepertimana yg diceritakan oleh aku : die pernah jatuh hati ngan seseorg yg die kenal tym chatting.. besela kan.. chatting..saper tak suka chatting kan.. huhuu.. kisah ni da 3 thun berlalu... die kenal ngan nama moom_eye.. mereka chatting...chatting... n chatting.. x cukup kat sever, dorg kat ym plak.. webcam? mestila ade.. tp aku x pernah tunjuk muka die.. sbb die malas nk webcam2 nih... ok.. dlm seminggu.. aku ini da berjaya membuatkan moon_eye jatuh hati kat aku.. [ aku ni mmg ske mengurat..ayt apa die pki, die x pulak g tau kat ai ]

kisah kedua : melibatkan Mr. S.. Mr. S ni pun sama la kes nye ngan si moon_eye ni... tp mereka da lost contact bila Mr.S ni pulang ke Sarawak...

kisah ketiga : Akukata die x sangka die boleyh terjerat dlm cinta 3 segi ni.. sbb .. ikut kan prinsip die.. die cuma mahu mengurat but ta mau terikat.. Mr.N.. dlm seminggu je ley jatuh ati ngan aku.. n suddenly aku kata, diorang da declare couple.. terkebil2 aku tym tu sbb pada masa yg sama aku ni still ada affair ngan moon_eye ni... erm... tp...

kisah 4 : aku kan mmg ske mengurat.. no wy die nk terikat ngan 1 lelaki je.. o, dlm waktu yg sama jugak.. die contact ngan kawan lama yg da nk 10 thun die x jumpe.. lelaki ni aku namakan Mr.A. ok.. mR.A ni boley dikira cam ala2 ketua mafia tym mereka kecik2 n aku ni ala2 co-pilot la... so, tym kecik2 mereka mmg slalu bersama.. tp.. aku x dpt nk ader feeling ngan mr.A nih.. mmg ader la dorg memain syg2 tym chat kat ym.. tp..lama kelamaan aku naik bosan..sbb bg die.. die anggap mr.A ni cm abg die.. so mls nk bukak lgkh mengurat die...

kisah 5 : aku ckp, die pernah bertaruh ngan org yg die mmpu wat satu org lelaki ni jatuh hati kat die dlm masa seminggu.. dan.da tentulah aku ni menang.. dorg couple..tp sebulan je la.. haha..aku gelak ; sbb bertaruh x de reward pun.. cuma menunjukkan kepoyoan die je..

kisah 6 : aku bg tau.. byk lg kisah2 remeh yg die da lupa.. ye lakan.. dunia chatting ni eyh online nih byk je lelaki yg ley dtg silih berganti.. bkn nye aku ni nk apa2 pun.. cuma die kata ni hobby die.. test power ? erks! apa punye pompuan la kan.. erm... tp aku mmg x ske terikat ngan sesaper.. tp sekarang aku kata die ader misi baru.. ngan MOON jugak orgnye.. but bkn moon_eye tu.. ni Moon lain.. Moon Sun..
aku kata..die da seminggu da mula berkenal2 ngan Moon Sun ni.. n misi die ialah.. die nk Moon ni jatuh ati dlm x sedar kat aku.. sbb moon ni ade kata kat aku, die nk jatuh cinta tanpa die sedar [moon nih byk sgt tgk citer korea..tu yg terpengaruh tuh.. oh ! die sgt minat citer BOF!]

cukup sampai 10...aku kata die nk wat novel pahit manis die bergelar 'aku'.. hahaha..mcm2 aku ni kan.. tp... jgn termakan diri sudah la ea ...

ps: aku x mengikis duit org..jgn slh phm... cuma cr skandal je bak kate die..=)



peace...=D


chiawww......



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...