Friday, December 18, 2009

#2 - Episod 2

sekarang kan da bulan 12 kan..
haaa...

ini ialah bulan kelahiran aku...
hehe..
nex week beday sayeR.~

sukernye..^_^
ta sabar rs nye nk jd tua

hahahaaa...
aku nk jd baby lek..leyh??..

ni la aku tym baby..masa ni mybe dlm 1 bulan lebih or nk dekat 2 bulan...hihi.

ampes nye wani..ader patut die kate muka aku dr kecik da mmg nmpk jaat~...
ceit!!!!..

huuhuuu.nmpk kan kepala kat tengkorak tuh cam pnjang sket...mak kate kena sedut..hahhaaa

adess....dak degil, da smpai masa still tamo kuar..huhuuu


hurm...
bila umor da meningkat, tanggungjawab pun makin meningkat~.

and aku rasa, aku still x ready la untuk menjadi dewasa..

dan dah sememangnye aku merupakan org yg sgt tak matang!!!!~~~=<

tu kenyataan yg x dpt aku nafikan!!!

kdg2 aku rs cam aku ni da matang~<<< ye la tuh~~~

tp sbnrnya, aku mmg sgt tak matang huhuuuu ..=p~


===================================

bulan ni,

09/12/09 <<<>>>> aku da 10 bulan putus ngan Namy
n
>>>> aku da secara rasminye berPacaran~ dgn

Muhamad Aizzil bin Mohd. Yusof <<< nama die kena eja betul2..

t aku kena ketuk hahahaaa.....


still baru lg...ta tau ape akan jd utk masa2 akn dtg

juz wait n see~

p/s: yana kenja mmg sdg berbahagia skrg ni nanie~ hihhiihiiii.

^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...