Tuesday, February 9, 2010

#15 - Episod 15

hari ni da
09/02/2010

mY fIRsT pOst FoR buLan NIh..
erMmm...

aKhirNya,..
TercaPai Gak HasrAt nak Baca

La TahZan
or
Don'T Be Sad
or
JangaN bErsEdih

First cHAptEr

"Apa YaNg SudAh PerGi, BiarkanLah Ia PerGi"

"Aku hanya akan hidup hari ini, maka aku akan mengucakan:

"wahai masa lalu yg sudah berlal dan selesai, tenggelamlah seperti mataharimu. Aku tdk akn menangisi pemergianmu dan kamu tdk akn melihat aku termenung sbntar pun utk mengingatimu. Kamu sudah meninggal kan kami semua, pergilah dan jgn kembali lagi"


"wahai masa depan, kau masih dalam keghaiban. Maka aku tdk akan bermain dgn khayalan dan memperjudikan nasib hnya krn satu agakan. Aku juga tdk bakal memburu sesuatu yg blm tentu ada, sbb esok hari mungkin tdk ada sesuatu: esok hari adlh sesuatu yg blm diciptakan dan tdk ada satu pun darinya yg dpt disebutkan"


"Hari ini kepunyaan saya"~ ungkapan plg indah dlm
"kamus kebahagiaan",
kamus bagi mereka yg ingin menikmati

HidUp yaNg PalINg IndAh Dan mEnyerONokkan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...