Sunday, February 20, 2011

malam bulan di pagar bintang

Assalamualaikum
=)

title: sangat x munasabah n tak berkaitan dgn apa yg aku nk cakap

..............

da lama sgt x menulis.. dapat BE pun x sedar..
TQ inchik Nuff~

huhuhuuuu.....^_~

kadang2 aku mula sedar, aku ni mmg x guna langsung..
erkss..!!!x_X
x guna dari segi??? byk...
x paya la aku cakap kan...
bak kata org..
buka pekung di dada???
or buka aib sendiri?
mane sesuai?? dunno.. cos I dont get A1 in SPM 6 years ago ..

hurm.. perancangan tahun 2011 ni sgt tunggang langgang..
ye ye...
kelas aku mmg 2 hari je semingg isnin n jumaat..
for those yg tahu, mmg la akan jeles ngan jadual kelas yg sangat2 lapang..
tp hakikatnye..
oh ~! kami merana..
keje x putus2 datang...
cam nk letup da laptop ni wat agmnt..
cam da nk patah da kuku ni tekan keyboard..
keje melangit..
nagn nk siapkan proposal ytk research lag..
boleyh kata seminggu 7 hari tu mmg x cukup masa la utk kitorg nk siapkan asgmnt + happy2 together + enjoy weekend + detim2.. ~~~..
huhuuu....
tipu la..
ai x detim..boifren ai jauh dimata...
rindu sgt sama wa punya buah ati...
tp benci sgt kat die?? why???
ader org cakap sbb die bkn seperti yang aku harapkan..
jadi.. utk apa couple kan lau cam tuh???
xnk xnk xnk... x nk lepaskan die utk org laen ~giler pentingkan diri sendiri..
but aku tau, aku x syg kan die sepenuh hati..
dan die pun tahu....

......................................

N GILER !!!
aku baru dpt asgmnt ke 2 tadi.. tajuk akn dpt tgh malam t..
n lagi gila... sok ptg kena anta.

mati X____X




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...