Friday, May 6, 2011

cuti sem ke ni???

Assalamualaikum
=))

hye hye....

hurm.. untuk makluman.. aku mmg da free dr sebarang exm sejak dr 25hb May 2011.
tapi...tapii tapiiii...
aku still al dok ulng alik dr rumah ke puncak alam nih..
pilihan yg aku sendiri [ilih..

kalau org lain sibuk bilang hari last paper..
kitorang ni.. x de hari nk di bilang.. semua tertakluk pada keputusan lecturer nk bebakan kitorg awal ke x...

huhuuuuu...
apa aku merepek ni???

ermm... sbnrnye cuti sem yg da mula nih, x terasa pun.. masing2 sibuk nk settle kan proposal..
wahhhh...da senior..wiwitt....
setahun lagi..
sabar....sabar.......
setahun lagi aku bebas dah dgn paper2 asgmnt n research ni sumer..
pastu ley la kawen..
hahahaha.....


letihnya belajar......

aku sibuk apply keje part time..
padahal bila boleyh start pun aku x sure lagi..
haihhh...
mr.v... cepat2 la lepaskan kami...
huhuuu


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...