Monday, May 9, 2011

mungkin kami tak di takdirkan bersama

Assalamualaikum

org ckp, kalau kita happy sgt, nanti akn ada perkara sedih yg berlaku.

mungkin betul...
kerana ketika ini..
aku baru je putus cinta dgn daus..
sedih.
=(
tp mungkin inni yg terbaik...
utk apa bercinta kalau x bahagia..
bak kata dyh..
cuba bertahan lama, tp asyik nk gaduh je buat apa...

mungkin betul..
ntah la..
ader je yg x kena..
buat ni salah..
buat tu salah
ckp ni salah
ckp tu salah
ada je perkara yg membuatjan hati ni sakit
ada je perkara yg bleh menimbulkan kemarahan
ada je perkara yg blh menimbulkan pergaduhan..
aku dah letih bergaduh
dah letih mcm ni
mungkin die pun sma
mungkin jalan yg baik ialah berpisah..
aku da tawar hati
cinta..dan bercinta
tp x de erti bahagia.
mungkin mmg sume salah aku...
biarlah
mungkin ini yg terbaik..
now.. i am officially single...


2 comments:

ralphrazaq said...

jom awak kapel dengan saya...saya pun dah lama single..hehehe =p

The Typewriter said...

@@

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...