Monday, June 20, 2011

baby... i really miss you

Assalamualaikum

mungkin bulan berduka untuk aku...

da 2 minggu ta de khabar berita dr die..
aku risau..
aku x tau keadaan die ca mane...

aku cuba nk rasakan keadaan die..
sama ada die sakit, dlm kesusahan atau die x ada..
tp hati aku kosong.. aku x dpt nk rs apa2...


aku hanya menanti sesuatu yg x pasti..

biarlah...

jiwa ni akan kosong bila die x ada..

ye.. aku boleh senyum, gelak , ketawa bergurau mcm biasa...
bersuka ria, berkaraoke, tgk muvie, shopping, buat facial atau mcm2 lagi....

tp jauh di sudut hati..

andai pemergian atau kehilangan die adalah untuk selamanya...
bermakna, sebahagian bersar dr jiwa aku akan hilang...

yg tinggal hanya jiwa yg kosong...

biarlah kan...


bkn ke org kata 2012 penghujung segalanya...
dunia nk kiamat..
da x lama pun lagi...

apa aku merepek ni? x baik kn ckp mcm tu...

=.=


selama 2 minggu ni, aku sedar, betapa penting nya die dlm hidup aku
mungkin dulu aku buta..
x reti menghargai...
kan org slalu kata, kita cuma akan sedar sesuatu itu bernilai bila die da x ade depan mata kita..
baru nk meyesal...

aku sedih bila fikirkan sikap aku yg slalu jahat ngan die dulu..
arggghhhhhh....
ingatan dan imbas kembali ni buat aku menangis je...

aku benci ...



b... b kat mane....???
=.=

syg doakan b, selamat, sejahtera walau di mana b berada..

b.... muncul la dalam mimpi syg... syg rindu.....





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...