Tuesday, September 27, 2011

Hanya jasad je yang ada

Assalamualaikum

hurmmm...
xde smile..

x de sedey...
cuma kosong...


ok..itu mukadimah aku kali ni..

jam lappy skng ni pukol 1.43 a.m
Still x rasa ngantuk..menguap pun tdk..
ni sume gara2 nescafe 3 cawan...

ape jadi hari ni?
ok...macam2....

firstly, hari ni cabut undi untuk tentukan tempat praktikal...
jantung rasa cam nak berhenti..
lutut da ketar2..

saat tarik undi, bila bukak lipatan kertas tu, cam da nak pengsan bila tgk paper undi tu.

salah aku, kitorg x dpt nak dapat hospital yang ada CI...

hospital yg ader CI ley 8 org, so lau dapat, kitorg 1 umah ni (7 org) x ya la nk kena split jd 2..
but, nasib x baik..

before cabut (aku wakil) hati mmg da nervous..dup dap dup dap..da mmg takdir, kitorang terpaksa split n g hospital yg x de CI...

utk tentukan hospital mane plak, kena cabut undi lagi...
n aku x jd wakil.. sebab aku rasa minggu ni aku sangat malang...

hurmm...
dapat klang n kota bharu...

so antara kitorang ber 7,
undi lagi skali sape yang akan g hospital klang or kota bharu..

n aku akan ke KOTA BHARU...

nak kata happy, x
nak kata sedey, pun x

aku pasrah je.. mana2 tempat pun sama...

then, 2nd problem.
hal rumah sewa...
kitorang akan start p praktikal bulan 3 thn dpn. so after bln 3, kitorang kena dtg puncak alam balik utk settle kan presentation research.. so about 1 mont kitorg kena stay sini..
the problem is, kitorang nak lepaskan umah sewa ni dlm bln 2 cm tu..
sbb nye x de saper nak byr sewa umah lau umah tu x diduduki kan......

untuk orang yg dapat hospital dekat2 tu, x pe la... nak duduk sini, tp, kitorang yg dpt kota bharu nih, x kn nk kena byr jugak.. kitorang x stay PA, but nk kena bayar, then umh sewa kat KB pn akn kena byr...
MEMBAZIR ! MEREPEK ! MENGARUT !

mmg t maybe ader problem bila kena stay sebulan kat PA utk settle kn presentation, but boleyh try apply college, and utk back up, kitorang da ader second plan...

*aku da terasa confuse...reader apetah lagi..
sorry... perasaan saya bercampur baur ni....

ok,
lompat...lompat...lompat cerita.....

untuk die seorang, x kn kami ber7 yg lin kena berkorban kan...
bkn die x ley stay rmh org yg akan sama tempat ngan die...
dorg kan best friend?
ye aku tahu, tgl rmh org x sama cam tgl kat rmh sendiri..
but dorang kan BEST FRIENDs.
dari pagi sampai ptg dok mengadap muka masing2..hari2...
malam kdg2 keluaar jgk sama2...and hari lain bila
balik rumah.. makan, baru bercerita ngan kami..pastu tido.. esok jumpa best friends die lagi..
*sape lah kitorang ni kan...
*bukan aku jeles.. bkn aku x suka.. jauh sekali menyampah.. seriously, itu x mnjadi masalah...

kenapa ley guna alasan leceh nak angkut barang ? pindah umah? bkn die sorg..
sumer pun akan kena punggah barang...
lagi yang tgl jauh2..siap kena naik belon lagi..
brg aku pun GILA GILA punya BANYAK...
serius x tipu, mmg rs nye kena bwk lori kowt...

eeeeeeee......
GERAM GERAM GERAM.....
x terluah segala yang ader dalam hati..
x tertaip..
sbb aku x mampu nak susun ayat...

akhirnya, die akn stay jugak, n cr junior ntk tgl sam.
ok.. itu penyelesaian terbaik bg die..
aku ok...
yg lain2 pun ok..
so ok lah kan.....

harap segalanya akn baik..

*kadang2 benda cam ni ley bawak kepada gaduh dan masam muka

*aku tahu aku x patut tulis ni, but aku x boleyh simpan.

minta maaf banyak2 i tersinggung hati dan perasaan saper2...
aku cuma seorang manusia yang suka meluahkan apa aku rasa dalam bentuk penulisan aku sendiri...

sorry...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...