Thursday, September 29, 2011

perasaan yang x seronok

Assalamualaikum..

=|

hambar....

entahlah...minggu ni macam2 berlaku...
minggu ni bagi aku berlalu dengan sangat PERLAHAN....
sangat sangaaattt saangaaattttttt PERLAHAN...

dan dalam minggu ni jugak, berturut2 perkara malang berlaku..
asyik nak terjatuh..
tersadung...
pening kepala...
kemalasan melanda..
kerja asyik tertunda...
dan last skali
hati ni asyik bedebar2 je..
cam ader perkara buruk yg akan? atau mungkin dah berlaku...

berkaitan post aku sebelum ni, mungkin ada orang yang da baca, mungkin ada orang yang akan salah faham dan mungkin ada orang yang akan menyalahkan aku..

aku mungkin suka bercakap n buat kesimpulan sendiri..
mungkin juga aku seorang yg suka mengambil risiko, berani buat penilaian sendiri..
aku tahu mungkin aku salah, dan aku juga tahu, aku x alah untuk melepaskan monolog dalaman aku kat sini...

orang boleh anggap apa saja yang dorang nak pasal aku..

boleh untuk x menegur..
just ignore..
anggap aku x wujud pun x pe...

itu ...da macam jadi lumrah untuk aku...

semua cuma huru hara kacau bilau monolog dalaman dalam jiwa aku..

aku akan luahkan...

sama ada aku gembira, sedih, x puas hati dan sebagainya..
terpulang macam mana orang nak tafsirkan..
tp semua da jelas tersurat...


*bersedia menghadapi hari2 mendatang dengan tenang...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...