Wednesday, November 23, 2011

Haru, Sayu dan BUnTu

Assalamualaikum
=)

ehem..
da minggu ke-10..

diam x diam.. kejap je masa berlalu..
n aku rasa..
da 2 minggu kowt die da p kalimantan tuh

x de kol lgsg?
hampeh nye..
sedeyy la....
TT______TT

tiap ari tunggu..
kat fb pun x de msg.poke pun tak..
haishhh....

bermaharajalela aku kat malaysia nih.
huhu..
atleast
pemergiaan die kali ni aku tau..
lama kan sampai bulan 5 next year?
lau la aku x tahu..
aku mmg da cr lain la kowt.
ntah la..
mungkin mampu tunggu..
mungkin jugak x?

kan org kata cinta jarak jauh ni banyak dugaan kan..
lagi la kitorang ni langsung x de contact antara satu sama lain..
aku nk kol aku x tahu cara..
text da kat fb..but die x de reply pun..cam x online jer..

huh..
die kata lau die boleh, die akan online.. lau x ..
hrap aku paham..
erm..
pastu die kata die x mahu contact sbb t die rindu.. rasa sedey n rasa nk lek malaysia..
mugkin gak la kan.
sbb nye die tu HJ.BAKHIL.kedekutttttt !!!!
die kata t membazir duit tiket flight !
haishhhh

apa la nasib dapat laki kedekut ni aihhhhhhh

ermm..
oh yeah !

aku da potong rambut.
=___=

bergenang air mata saat melihat rambut kena gunting.
hahaha..
da x pnjg da...
ciput je lau ikat pun..
huhuu..
hurm..

ape lagi ye/

ok.. hal pelajaran..
*dush dush dush*

bertubi-tubi kena hentam ngan asignment!!!

BANYAK !!!
SANGAT2 BANYAK!!!

x laray nak wat..
masa byk je sebenarnya.. but MALAS..
uhuhuhhhh... bila malas kan.. bertangguh2..
so bila DATELINE da dekat.. HAAAAA...
pe lagi.. kelam kabut la kan...
adoiiiii.......
x larat....

pastu sal RESEARCH !
aihhhh...
macam mana ea/
aku da buntu la...
masalah mendatang..
x tau.. xde pape khabar berita pun dr hospital..
payah la wat patient sebenar ni..
kenapa2..?????

takut la..
sbb x sempat nak kejar..
da la wat experimental kn..
nk wat 6 minggu lak tuh utk 1 patient..
kitorg per 39 org..
n dapat berita buruk.. hospital tu x rmi lak pt neck pain.. masalah kan???

x tahu la..
x jumpa lagi mr.v
nk mintak pendapat cos ingt nk collect data time praktikal kat hospital t. n sementara ader waktu ni, kitorg nk settle kan template utk SPSS n wat segala benda yg lain..
so masa praktikal t, bila dpt patient, ley key in kan data pre-intervention dulu.. then habis, baru post-intervention.
tp tu la..
x tahu la idea itu idea yg bernas atau x.
sbb nye..
mmg aku la yg kena struggle skit kat sana..
hurmmm....

buntu jap kat situ.
sampai aku rasa cam malas nk pikir. tp kena pikir gak.. apa la kan...

k la.. bubbye...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...