Wednesday, November 9, 2011

seminggu yang terlampau singkat

Assalamualaikum
=)

hurm....

akhirnya penantian aku selama ni da berakhir
selepas 5 bulan die g taiwan....
akhirnya die balik jugak ke Malaysia minggu lepas...

but..13hb November nanti...
die akan pergi lagi.
kali ni ke Kalimantan pulak...

dan minggu ni pun byk perkara yg berlaku...

pakcik die meniggal masa hari raya korban hari tuh..

sedeyh kan?

aku pun sibuk dgn kerja aku..

ader gaduh dengan die smlm..

mungkin ye kowt aku x memahami die..
bkn nye aku harapkan die sentiasa ade..sentiasa msg aku 24jam sehari..
bukan..
aku x mnta semua tu..
aku cuma harap die paham aku ade kalau die nak luahkan perasaan...

asik2 merungut kata serabot..banyak masalah..beban....
nak buang semua..
nak tglkan malaysia...
aku ?

tu yng wat aku mrh tu..
akhirnya masing2 mengalah..
biarlah hari2 yang tiggal ni, memberi kegembiraan...

nanti die da nk bertolak ..bln 5 thn dpn baru die lek malaysia ..
lama kan kali ni..

aku cuma harapkan yg terbaik utk die..
semoga segalanya berjalan lancar...

amin....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...