Saturday, February 25, 2012

1st entry in 2012

Assalamualaikum
=)

hurmmmm.....

hurmmmmmmmmmmmmmmm....


................
.........................................
.................................................................

termenung panjang...

x sangka..
sekejap je masa berlalu..
n dalam kesibukan tu. aku da terlupa nk update apa2 dlm blog ni..
pejam celik pejam celik..
da hampir 2 bulan dah tahun 2012 ni berlalu..

cam x sangka..
byk sgt perkara berlaku...

sibuk dgn kerja..ups..bkn la kerja.. but research..
final year project.
ader separuh jalan lagi yg perlu di tempuh.

ok.

azam : nk KURUS. huhuhuuu...berzaman dengar n tanam azam ni..
tp tak terlaksana pun..
hampeh je..


cinta : menanti sesuatu yang x pasti, FULLSTOP
X mahu ckp pasal nih

Kesihatan : x berapa nk bagus. sbb nye. baru lepas sakit mata. n byk menaip siapkan draft membuatkan tangan aku kembali di serang CTS. ohhh..sungguh benci..

plan byk sgt .. menanti untuk di laksanakan.. but disebabkan masing2 pun ader komitmen sendiri, so ssh la gak nk arrange something.

tp, dpt gak la aku ke segamat hari tu.
last minute planning.
but, tu la yg slalu mnjadi.
perkara yg dirancng berbulan2, sekelip mata ley CANCEL
wat penat je n buang kredit sungguh..
huh!

hurmm...
x lama je lagi ,
17hb 3 2012 t, aku akn menetap kat kuantan. untuk 3 bulan. jalani hidup sebagai student praktikal..

last sem..
buat yg terbaik ye yana..

syukur alhamdulillah.. result sem 7 lps da kuar, n sumer lulus la..
yg penting x de paper yg perlu di repeat. harap2 sangat segalanya akan berjalan lancar nanti.
amin...


2 comments:

Alip Apai said...

Yeay! Kita lulus!!:)

ermayantizakaria said...

good luck.. study smart ye. jemput lawat blog sy/ erma @ http://ermayantizakaria.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...