Saturday, April 25, 2009

benci TP sayang

erm..
amik dr status kt ym Ain..ehehe...
aa...

tp tu la aku skrg nih..
ishh..
serabut betul pale nih..
bkn serabut sal pelajaran...
tp serabut sal skandal..
wakakaka..
pasan towl..

urmm...
rimas la hidup skng nih...
nk hilangkan diri dari kekasih yg x dianggap tuh..
tp t bosan plak...

bila dgn dia..
wat aku teringat kat yg lain plak..

jht tol aku nih... uwaaaa....
tlg la..
nk idup cam dulu2...
eppy2 je slaloo..
x de masalah cenggini..
ishh.
rimas2...

aku benci. tp aku sayang..
kalau dak kaca tuh.
agknye..
die benci...dan mmg sgt2 benci...
menyampah kowt..

xpe2..
x peduli la pe die nk kate..or pe die nak pikir..
yang penting aku bahagia..

penat dah pikir sal org lain.
penat dah jadi baik.
penat dah jadi org lain..



=aku cuma nak jd diri sendiri=

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...