Saturday, April 25, 2009

hiKaYat sAtu MaLAm

mlm ni ber-YM cam bese..
wlupun nga stdy week tym nih.
tp..
tym2 ni lah masa yg aku ader utk menyembang ngan teman2 tenet aku nih..
haha..
erm...
terok betol...

kat irc pun same gak..
kat situ la aku ken
al rmi org
mcm2 jenis org ader..
tp ngan dorg best..
sbb dorg cam family...
rindu pulak..
satu sem aku x jenguk situ..
tup tup
dorg da pindah server bru
rupenye..
seb baek la kidal jumper..
kalu x..

hurmm..
terus sesat la batu nih..
x jumpe2 jln pulang ke kampung tuh
hehe..
rindu la kat dorg sumer...
rindu kat kyra mucukss...
kat kak aneeessssss
kat tihah..princexx
lee...echi... noff...
n sumer2 la...


ritu ma
suk..
suke nyer...
dorg still ingt kat
batu lagi..
hihi...
aaa...
pastu ader plak kembar batu kat situ..
kerusi_batu
ishhh..
ne leyh...

batu tu hak cipta terpelihara la...
wawawawawa...



erm..
satu mlm masa sem lepas...
mlm yg da ubah segalanye..
aa..
title aku...
i'm not single lg..
le masa tah leyh te-couple nih...
payah lor..

gi tau org..bkn dorg nk caya..
tgk..
mmg ssh org nk caya kalu aku kata aku da couple.
so bile ckp kt dorg aku gi dating..
dorg ingt aku memain..
it's ok..
bagusla dorg x caya..
kalu x, byk yg dorg tnya t.
hihi
=)

kalu dulu..
mula2 ingat nk memain je...
tp jd syg plak lame2...
skrg pun syg lg sbnr nye..
tp jdh da x de..
hurmmm...
mgkin x penah ader sbnr nye...
tp...
cukup la utk mengubah diri aku...
aku da bukan aku..

ooo..
ssh rupanye kan bencinta nih..
kalu dulu..
senang je aku nasihatkan org..
sbb aku x de pengalaman pun..
pandai ckp je..

tp bila aku sendiri yg kena face to face ngan situasi tuh
aku endir x tau cam ne nk selesaikan...
bkn x tau..
aku tau..
aku kan byk pengalaman me-nasihat-kan org nih..
tp tulah...
ssh nk wat...

ckp sng
tp nk wat ssh..
ca ner tuh?

errmmm...
skng cuma nga tggu masa nk jumpe die..
nk bg smthg kat die..
hopefully die x lupa.

hrp sgt hdp ni akn tenang lg cm dulu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...