Monday, April 27, 2009

MirrOr itu ialAh ChERmiN

mirror



MIRROR

on d wall

whose
d

PRETTIEST

of them all???


ME =)

pasan

hihihihi....

============================


ermm...
pernah x pd 1 hari,
masa korg tgk wajah korang kat cermin,

korang rasa korang

DA X KENAL
lagi org yg korang lihat dalam cermin tuh???

pernah x korang terimbau kehidupan korang
masa korang kecik2 dulu..
saat korang pndang diri korang dlm cermin tuh???

korang pernah x terfikir yg korang akan jd ape yg korang jd sekarang???

=============================

aku suka tgk cermin

tp kdg2 cermin menakutkan aku...

kdg2 aku takut aku x kenal diri sendiri...

================================



cermin tu pun melekakan...

t aku belek muka kat cermin lelama...


buang masa cam tu je...


aku sangat suka tgk cermin...

sbb aku blh tgk mata aku...

dari mata aku ,
aku blh rasa aku nmpk ape yg aku rasa

kan org kata, dari mata, kita blh lihat diri sesorang..
sbb mata kan x pernah menipu

aku nk tgk diri aku sendiri,
aku nk kenal diri sendiri.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...