Thursday, July 2, 2009

hari ni

aku keluar hari ni..
kejap je
kuar kol 2..lek kol 7
aku cari barang2 sket
urm....
disebabkan aku punya perasaan yg sangat moody smlm..
so ari ni..
tah pape je bagi aku..
aku rasa sumer org pandang aku pelik je td..
aper???
ader tulis pape ke kat dahi aku nih??
haihhhh
sengal n selekeh je aku rs aku kuar g mid td.
x de mood aku nk senyum kat sesaper
x de mood aku nk main mate ngan sesape
keian kat beberapa org yg aku x layan tuh
huh...
penat..
aku jumpe rima
lepak kat metro jap..
borak2 ngan die t kol 5 aku g mkn ngan die
so smtra tggu tu aku g la carik brg2 yg aku nk beli..
ermm
akhirnya aku senyum jugak.
sbb nye???
biarlah rahsia..
hahaa..
tp aku mmg senyum smpai sekarang
hati aku riang dah..
n sumer org aku senyum..
cam selalu..
urmm..
smpat gak flirt ngan sorg tuh..
tp aku kejar masa tym tuh..
so just main mata camtu2 je lah..
haha..
best part..
die pandang blakang..n aku pun pndang blakng..
paham x??
hahaha
ngok aku nih..
tp aku sgt2 happy ptg td...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...