Thursday, July 2, 2009

untitle

aku sedih sgt semalam..
teruk aku nangis semalam..
sian kat moo moo aku..
basah kena air mata aku...
aku rs teruk sgt..
byk sgt dugaan yg aku kena hadapi
inikah perkara yg akan mematangkan aku??
ssh nye menempuh alam dewasa ni..
haihh...

=<
org dr luar nmpk aku happy je kan.
slalu kuar..
merayap..
jln2..
cm x de masalah dlm hdp aku
tp hakikatnye..
.....

aku sgt rindukan die...darling aku...
darl.yg sgt2 perlukan darl...
syg..ayg...terima kasih...

aku perlukan kawan sepanjang hayat..
bkn sekadar kawan utk sementara..
dan aku paham kenapa ade org yg x ader kawan baik yg banyak..

dayah..nani..ha..zyra..qjit...
aku syg kan korg..

kdg2 aku fikir..
aku ke penyebab apa yg berlaku dlm hdp aku..
aku ke yg buat pilihan ats apa yg belaku dlm hidup aku..
aku pasrah...
perkara yg dah berlaku aku x boleyh nk elakkan..
aku x boleh buat semua org suka kan aku..
aku x boleyh nk elak dari dibenci atau dimarah oleh org2 disekeliling aku...

aku cuma aku..
insan yg x mengerti
bahawa hakikat hidup ini..mmg x seindah mimpi2....

aku sgt sedih semalam..
aku menangis..
mata aku bengkak..
n malam td aku mimpi sesuatu yg sgt mengembirakan..
kenangan waktu aku kecil...
aku sgt gembira
aku tau dan aku sedar aku gelak betul2 masa aku tidur tuh..
aku happy sbb aku dpt lupakan seketika beban dlm kepala aku skrg

n pagi td jugak hujan..
hujan yg sgt2 lebat..
hujan tu..bagi aku satu rahmat
hujan tu jugak turun bersama dgn linangan air mata aku...
aku harap hujan tuh da cuci semua luka2 dlm hati aku...

aku cuma nk jadi aku

insan yg sedang belajar melihat dunia ini dgn mata aku sendiri

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...