Thursday, July 2, 2009

just SHUT UP!

mlm ni tetiba rs Sakit hati..
ermm.
x sngka..
hal ni da lama sbnrnye
tp disebbkan baru je td dpt tau..
so sgt2 sakit hati

dont judge me if u dont know me..
shut up
keep silent
aku rasa aku tau sapa yang dimaksudkan..

aku x ley nk puaskan hati semua pihak..
aku bukan robot
aku pun ader perasaan..
perlu ke cakap cam tuh
perlu ke kate cam tu
kalau ader yg x puas hati nape x beterus terang je
nape x ckp depan2
nape x g tau awal2
nape kean hipokrit ckp ok

HELLlo...
bkn childish ok..
aku ley terima kalu ckp x stuju..
bkn aku sorg yg wat keputusan..
da tnye dorg
nape nk ungkit plak da stuju ats apa yg kitorg nk

suka hati la..
ni negara brdemokrasi
semua org ley wat pilihan sendiri

pasal insan yg dikatakan 'diketepikan' tuh
aku rasa aku tau sapa..
u dont have d right to say that!!!!
saper yg ketepikan sapa???
kalu betol ape yg aku fikirkan..
n kalau betol siapa yg aku maksudkan
hurmm
!!!!!!

aku sangat sakit hati
n
utk sesape yg perasan...tym ni..aku guna 'aku' utk post ni
sbb aku sangat sakit hati

die x penah ckp pape..
x penah cntct
x penah tnye
n bukan aku suker2
org tuh da mntak lama dah
n aku da stuju
org lain x de pape
knape tang aku je
jadi bnde2 mcm nih

tau x sbb ape ssh nk decide keputusan
sbb ni lah
nk elak kan bende2 cam nih
n tetiba
ader insan bebesar hati nk settle kan
ok..
fine
x kesah
tp..
ader permintaan..
bkn aku sorg
bkn aku yg wat le[utusan tu sorg2
bkn bepuak2
tp ikut keselesaan la
x peduli aper og nk ckp
aku x kesah
yg penting aku ader aim aku sendiri
mls nk pk sal org lain
aku da cukup penat nk jg hati semua org
biar la aku nk pentingkan diri aku sendiri
aku ader hak tuh
org lain x berhak nk judge saper aku
lebih2 lagi
org luar yg x penah tau pasal diri aku
bkn rapat ngan aku
n x kenal AKU!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...