Tuesday, August 24, 2010

gula2...

Assalamualaikum..
=)

tajuk entry x de kaitan ngan isi kandungan..
ngeee...;p

waa..bulan puasa ni sgt2 la meletihkan..
ntah nape..tapi sgt letih..nk kate wat keje berat x de pun.
byk masa habis guling2 atas katil je..
huhu..

tp last week mmg agak bz..

letih sgt2..sakit tulang2 ni...
T____T


aaaa....da dapat kemas rumah da..

da siap cat ngan kemas2 brg2 x guna yg berjuta2 kat umh tuh..

belambak giler barang2...
nak jual x laku plak..

bende ni la plg byk..

almaklumla..zaman2 dulu kan pki bende ni je.
ne ade cd or vcd kan..

so koleksi zaman2 tu mmg byk ar..da la besar..berat lak tu..
nk buang mak kata syg..
bkn nye rosak..

tp dlm hati aku berkata: lau tape ori x pe gak la...ni cetak rompak je gak ni..
huhu..nak simpan wat koleksi cam x de nilai jer...

n senyap2, mane2 tape yg da x de sarung tu aku campak je dlm plastik hitam.

player die pun aku da x nmpk da kt umh tuh...
hurm..bkn stakat tape tu je..

piring itam pun ade tau..

yg ni x buang..co sgt2 syg...

tp player utk ni punn x de..
teringin jugak aku nk ader yg mcm bwh ni:

ala2 zaman jimi asmara dulu...
hahaa...
menarik kan....

erm...mggu ni x dpt nk balik rumah..bz la..kelas ganti byk sgt..

x pe lah...
n sedeyh la...hajat nk amik lesen sem ni cam x dpt nk ditunaikan jer...hurm...
hampa dan kecewa lagi....
T_____T

ahah...
1 lagi berita
aku da naik moto...hehehee....
akhirnya da pecah gak rekod 10 tahun x nek motor aku tu...
da ok da..x gigil da skng..
masa ari pertama naik tu, mmg rasa melayang je badan..
takut!!!!!....cuak...sume ader..
da siap soh ayu bawak slow2 jer..huhu..
tp skng da leyh merempit dah..
x takut lagi..
=D

SERONOK LA NAEK MOTOR !!!
bila ari x ujan la....
huhuu....


comey kan kami..hahaa...=))

em..byk agi nk story sbnr nye..but simpan dulu lah ea...

nk wata sgmnt nih..huhuu...
kena tulis tangan tau..sian kan kami...

wawawwawaaaaa.....



4 comments:

Nazz@Purple said...

player antik tu susah tau nak cri la ni..nak jgk..

.s.o.f.i.a. said...

perghhh!!! lama giler tak tengok video tapes..... kat umah ritu mama buang 3 kotak tapes citer zaman dulu2.....

ada jual lagi ka tape player kat kedai ek...??

Yana KenJa said...

nazz: em...tu la kan....lau jmpe harga msti mhl kan...

sofia: x tau la ader jual lg ke x player tuh..kat kedai2 tepakai ader la kowt...

petisuara said...

mahal woo player tuh..simpan leklok lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...