Monday, August 2, 2010

TOLONG: cmne nak post entry guna phone?

Assalamualaikum..=)

erm..sgt la bizi mggu lps...byk sgt perkara jd smpai x ter-on9 dah..

hurm..
kena blaja cara post blog guna enset nih..hahaa...baru la ley update slalu kan..tol x?..

TOLONG AJAR KAN......CAMNE NK POST ENTRY GUNA FON

zzzz"

*opera mini aku x ley pakai*

cis~!

x__X

ok...dlm minggu lepas pe je aku buat?

selain makn, tdo,...n g kls?

k, dimulakan dgn g tgk SAF..
SUKAN ANTARA FAKULTI...kat UiTM shah alam...

of cos la aku g tgk je..x maen pun ..n aku tgk pun sbb nye, dak2 physio ni ha yg wakil
FSK (Fac. Sains Kesihatan) utk baketball perempuan kan~..

lau x...aku rela membuta je kat umah..
hahaha...

n...kami x menang pun..hahaaa...training pun x mpi emingu kan~...tu pun 2 3 jam je..

so...x ley nk harap pape la kan...

ok..pic x de cos ader lam fon...maleyh nk tranfer...hahaa..

x pe la kan..pic x menang pun..=)

erm...2 hari dorg maen, ari pertama...sblm game..cam bese..g mkn dulu..(para penyokong je g mkn, pemain x ikut)

n membuncitkan perut kat HAKIM....(lau dak s.alam tau kowt)

erm..mmg boncet tol..haha..sebab aku mkn nasi goreng dulu.(k, peringatan !..jgn order nai or western kat mamak keyh!..X SEDAP!!!)

SBB X PUAS ATI...aku pun mintak Naan Cheee...(keyh, ! yg ni siyes SEDAP!)
tp naan cheese bese je lah..bkn tandooriiiiiiiii...~.....=.=

*pic pun x de cos sampai je mknn terus bedal*

hehehe..

sape nk ingt tgkp gmbar lau perut da lapar kan...?

hahhaaa...

pas mkn, terus g uitm s.alam balik cos dpt msg yg dorg nye game da start..
so, masa kitorg dtg tu,game da mula....

kalah ngan teruk gak la..
hhaa...
pas game..
dlm kol 11 lebih cam tuh, sume gerak nk balik..k, kami 5 kete, 2 kete lagi g survey tempat nk karok.~~!!!

semangat nih nk test vokal, pastu 3 kete lagi ( para pemain) g kedai mkn dulu..nk mkn la..pe lagi..dorg lapar..

sesambil tgh mkn...tuka pikiran..

rasa mls lak nak g karok..
so , 2 kete yg g cari tempat karok tu je la yg g karok..

3 kete lg ...mkn...

so pas mkn..kami pun balik..

n
sampai rumah sewa..kami pun mkn lagi..

haha....

boncet...boncet~.....

x__X"


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...