Thursday, September 23, 2010

betapa aku benci perasaan ini

Assalamulaikum....

erm...

sangat pentingkan diri..
sagt x hiraukan apa org rasa...

sgt x memahami...

sgt panas hati..

dan aku sgt merindui..

macam2 sebenarnya..

kenapa???

bukan salah dia..dan aku tahu bukan salah aku jugak..

ntah..kenapa makin hari perasaan ni makin hambar..makin pudar..
aku dapat rasakan yg aku da hilang rasa cinta pada dia...

tp kdg2 aku jgk dapat rasakan aku sgt rindu kat dia..

aku tau aku sgt marah kat dia..

dn aku tahu dia sgt marah kat aku..

kitorg bukan nye sesiapa..

saling membenci..

tp sbgi perempuan..tau2 je lah..
sebenci mana pun die pada seorg yg bergelar lelaki tu..
akan tetap ada rindu..

lebih2 lagi kalau lelaki tu die pernah syang kan?

maaf kalau aku salah..

hurm....

masa yg berlalu membuatkan aku terfikir..
mungkin telah ditakdirkan antara aku dgn dia..
kami mmg x kan berjumpa lagi..
seumur hidup..
selagi hayat dikandung badan..

mungkin ada baiknye..

semua ketentuan Tuhan ada hikmahnye bukan...

aku pasrah...

hidup ini, kalau bukan kerana die, aku mungkin x sekuat ini...hati aku mungkin x sekeras ini...

bukan aku benci lelaki..

ada cinta ku pada lelaki..
tp x mungkin akn sepenuh hati...

aku cuba..
tp aku x mampu..
ku takut tersungkur lagi..
biarlah separuh je cinta aku aku berikan pada dia sekarang..

sebab separuh lagi telah mati bersama dgn cinta pertama aku...

luahan ni bkn la sepenuh perasaan..biarlah aku sorg je yg tahu,
kisah suka duka hidup aku...dgn dia...CInta Pertama......


b...maafkan sayang....


2 comments:

.s.o.f.i.a. said...

jangan dok kenang benda dah lepas....... tak elok untuk kesihatan. =)

Yana KenJa said...

thnx cik pia...
yana cuba..huhuuu
=.=

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...