Friday, September 24, 2010

hati sangat kecewa...untuk apa bercinta?

Assalamualaikum...

ntah kenapa ntah..
sejak akhir2 ni..hati aku cepat sgt terasa..
terlalu sensitif...

da tentu la ...lebih2 lagi ats apa yg die ckp..apa yg die buat...

die elalu suuh aku matng
tp sbnrnye.diri dia...diri dia sendiri x matang langsung..

pg td...
die ckp aku ckp x guna otak..

kasar kan...?

kecik hati aku..

ya..
mungkin aku salah..
selalu ckp nk putus...

dah mmg aku x tahan dgn sikap die..
pana baran die..
anggap diri sendiri je betol..

aku bosan..
fed up..
gila argh..
wall aku kat facebook sume die nak baca..
sapa yg komen..
apa yg komen or tulis kat wall org lain...

gila psycho mamat nih..

arghhhhh!!!!!...
sejujurnya~..aku mmg benci org yg wat aku macam hak milik mutlak dia nih..

bodo!
bodo!
bodo!

aku benci kau DAUS~!!!!!

aku da x tahan lagi... aku tau, kalau aku putus dgn dia..die akn berubah jd macam dulu..

tp aku mmg da x tahan ngan perangai die..
makin lama makin biadap..

makin lama makin melampau...

die suruh aku ubahkan die jd yg lebih baik..

tp die x nak dgr apa aku ckp...

ya..aku mmg x sempurna..
aku tau aku pun bkn baik sgt..
aku bkn reti nk mengajar org jd lebih baik..

tp kalau da bersama tp x de rasa bahagia..
untuk apa bercinta???



5 comments:

cikpia said...

pikir elok2....... me bercinta 9 tahun, ngan sorang yang panas baran gak. kontrol gila!!!! takleh pi reunion sekolah, takleh pi kawan kawen, takleh pi mana2!!!! then after 9 years me mintak putus. sayang memang sayang tapi kalau kawen pun tak bahagia watpa nak seksa diri......

pikir elok2...... jangan sampai terbazir 9tahun macam myself.

skang we're still friends sebab me mmg sayang dia gila2. tapi lebih bahagia sebab dia tadak hal nak kontrol my life. semua DIA buat ada hikmah kan???

YOUsoF said...

make ur decision wisely okeh..

sugar2 kapas strawberry said...

itu perasaan sy bila bercinta dlu..he;s not matured yet..suke myumpah macam2 kdg2.

Anonymous said...

yana...all da bes k...ala lek r rmai lagi jejake2 yg boleh duat kawan...jgn tensen2...bercinta x semestinye akn bw ke jinjang pelamin~~~

Unknown said...

waaa . sape tau untuk ape kite bercinte ? . membe acikk tanye ouh . klau x dea orang ptus . >. <

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...