Monday, October 4, 2010

oh!. mama..saya mau kawen~

Assalamualaikum

=)

slmt pagi seua..

hurm..
line baru nk ok kowt~..
aku sabar je la ngan line tenet yg senget nih !..
huh..
mmg confirm..hujung bulan aku mau potong celcom..
ta mau pakai da...

sgt teruk la connection skrg nih..

nk online pon susa.. pe tah lagi nk tulis blog.?!!!
hurm/...

ari sabtu hari tu, da selamat da aku jinjing dulang hantaran pertunangan antara abg udin ngan..........<<>

huhuhuhu

*hmpeh*

alamatnye...

tahun depan ader la org baru dlm family besar aku nih..

n... maknanye aku kena kuat kan lagi azam nak menselimkan badan nih..

haha...nnt nak ngorat rmi memember abg udin tuh...

tym tunang rai tuh da cuci2 mata gak la..
harap2 tym kawen t lg ramai..huahuahuaaa....

*o...sgt jahat aku nih*

hurm...

pe lagi nk cakap yer?

sok (selasa) ader test ICU ngan mandarin..
alaaa...
malasnye nk stdy..

aku dok baca chest drain dari semalam x habis2..
huhu..

sebabnye: dok gayut nga buah hati pengarang jantung aku tu la...

ngengengeee...=D

*gedik*

birthday die semalam (3/10/2010)

so, pe lagi, mxs bagi call free la kan...

huhhuhuu...
seb baek la die x pki clcom..lau x...seminggu ar aku besengkang mata gayut ngan die..

borak sampai mamai2..ta apa aku ckp pun aku x ingt..
hahhaa...

nasib la~...harap nye aku x ter-berdengkur~.
x_X"

=)

2 comments:

.s.o.f.i.a. said...

good luck bebeh!!!!

wei, ko bercinta ngan HAMZAH IAN (terbangtinggitinggi.com) gak ker??? sebab aku tau dia jer besday 3/10. he he...... *kidding*

Yana KenJa said...

ha..sapa kah gerangan??...
lau ensem nk gak usha...hahaa
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...