Wednesday, October 20, 2010

Kejayaan yg paling membanggakan Aku..~

Assalamualaikum..
=)

wooootwoooot....

haha....ayat dia tas ...AbaiKan~,...


ngengenge...

hehe..nape aku ckp pekara plg membanggakan aku ??

sbnrnye kan..
utk yg rapat ngan aku, dorg tau la...aku ni x nek motor..
n da 10 tahun lebih aku x nek motor..
so bila aku ckp aku nek motor g kls..(sbb da tedesak)
dorg pun cam ..wahh....(turut bebangga ngan aku)
haha..
bg sesetengah org, mybe, hal ni hal kecik je... tp aku x ok..

ni hal antara hidup dan mati, maruah dan harga diri..
~waaaa...poyos....

hehe...
n da tentula...di masa usia aku makin tua ni, aku pun tgh betungkus lumus nk dpt kan P aku...
wooootwooot...
lesen...
aku amik moto n kete..

walalupun hakikatnya aku x reti langsung bwk moto...

n masa g kelas amali moto 6 jam tuh, aku lah satu2 nye org lam tu yg x reti bawak moto..
(mengku keyh, iap angkat tangan lagi)

huhuu...
aunty india tu pun pandai...
>,<

n...tp suma da berubah da sekarang...

thnx anis n housmate2 laen yg byk bg sokongan lat aku utk startkan enjim motor tuh..

haha...

k, pe aku nak g tau di sini ialah,

"aku da pandai bawak motor''

HOOORAYYYYYY


pasni x de la cuak lagi nk g kls driving...
=D

*pengalaman aku bwk moto ader la x smpi 1 jam...huhuu...

need more practice.!


(^_~)

3 comments:

.s.o.f.i.a. said...

makna kata aku lagi teruk ah!!! dah 28 tahun tak reti bawak motor.... terus amik lesen keta.... he he....

Yatre Hayati said...

tahniah !!! well learning is a process...nanti da terrer jangan merempit pulak !!

Alip Apai said...

yana..nnt nak blaja kete gune r kete ak..leh ak jd cikgu..pegang rotan kt sebelah..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...