Monday, November 1, 2010

pemergian yg tak dirancang

Assalamualaikum...

pertama sekali, sy mohon, marilah kita
beramai ramai
sedekah kan Al-Fatihah pada sesiapa sahaja yg kita kenali yg telah pegi meninggalkan kita...

Al-Fatihah.....

....

...

...

...

...


pemergian yg x dirancang...

miggu lepas, aku baru je nmpk die...
die tetap dgn sombong die, die x jahat...cuma biasa la kan..

bila da besar ni, mane nk tegur or mesra2 cam masa zaman kecik dulu..
aku perempuan, dan die lelaki..
setakat senyum je la...

dan minggu ni,...

aku dpt tau, yg die, telah pergi meninggalkan kami semua di sini..

die accident... motor dgn lori...
aku x tau citer sebenar..tp dgr kata,..masa tu dlm lebih kurang kol 10 mlm..
die baru balik dr melepak ngan memember die...
dan die mungkin terlalu laju n x dpt nk brek emergency..
lalu terlanggar lori tu, dan masuk bawah lori tuh...
dan meninggal dunia....

erm...

aku duduk rumah flat je, jadi tingkap bilik aku, mmg setentang dgn tingkap bilik die..
kalau dulu, slalu gak la kitorg main suluh2 lampu laser warna merah tu..
*aktiviti budak kecik yg x de keje*
n bila da besar sket, aktiviti tu pun berkurang...
n die pun slalu nyanyi lagu smbil main gitar kat dlm bilik tu..

malam2 aku slalu ditemani dgn suara sumbang die tuh...

sampai la minggu lepas...

walaupun suara die mmg x sedap, x penah pun aku nk bg tau..aku terhibur sebenarnye..
etlis, lau aku stay up, ade gak org yg teman...

n td...
mlm smlm... mlm ni...
aku rs sunyi...
kalau dulu, aku akn dpt dgr suara die menyanyi...
tp kali ni tak lagi...
mlm ni terasa sgt sunyi...

dan....

aku sejak akhir2 ni selalu merajuk ngan buah hati..
bukan apa...
die selalu ader je hal mlm2...
macam td...
kwn die punya abg meninggal dunia...
innalillah.......

berat hati aku nk biar die pergi.
aku tau... x patut aku halang..

tp aku takut jd pape kat die...
die da la x sihat sgt.. mata pun rabun malam...
demam plak tu skrg ni...
dan minggu ni die sgt2 bz...x cukup tido..
da bape hari da minggu ni asek balik lewat..

aku x nk kehilangan die...

aku x nk satu ari nanti aku x dpt lg dgr suara die..
cakap dgn aku..
bergurau..
usik aku..pujuk aku..marah aku...
atau nyanyi lagu utk aku...
aku x nk nanti, cuma rakaman suara die nyanyi je yg tgl jd peneman utk aku...;(

bila aku cakap kat die, die kata aku ni byk merepek...
jgn pikir bukan2..
doakan je supaya die selamat..

erm....

senang la utk die ckp..
hati aku ni risau tau x...

erm..
ni, lagu yg plg aku suka dgr bila die nyanyikan utk aku.
die yg memperkenalkan lagu ni kat aku..
dgr la..

qiara- hanya padamu....




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...