Wednesday, November 3, 2010

nukilan tengah hari

Assalamualikum...

=)

hari ni turn aku masak, tapi aku malas, aku suroh org len masak..
hehe..
bukan ape..malas la nk g kedai beli brg dapur..
x nk jumpa abg kat pasar tu lagi.
ade ke patut die propose aku soh jd awek die..

die kata:

"dik, jadi pacar abg mau?"

haha..
x mau....aku jawab.. x boleyh...
=))

die kata:

"kenapa?..abg x hensem ke?"

hahha...

lalalalla~...

keyh..keyh.... td aku baru settle wat QTI kereta..
alhamdulillah...da settle..da lulus...

now tggu mggu depan...utk test JPJ..
wish me luck..=))

but sebelum tu kena la settle kan final exam ni...

esok start:

4hb : Spinal rehab

6hb: Physiotherapy in ICU

8hb: OSPE/OSCE Spinal...

huh...

n 12hb: JPJ

hihii..

semoga dipermudahkan segala urusan ku....
amin....

em...

14hb da kena gerak Melaka..sbb 15hb da start praktikal..waaaa....
8 minggu aku akn ada kat melaka...
semoga segalanya berjalan lancar..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...