Friday, November 5, 2010

x pandai masak x boleyh kawen !

Assalamualaikum

=))

hye..
hari ni nak cakap pasal nikah n kawen..


hurm...
topik ni sumer org suka..ngengengee..
sape x nk kawen.

weee~...GATAL...

tingtong......
hehehehe...

^_^

ramai org cakap, perempuan lau x pandai masak x payah berangan nak kawen..

betul ke?

n standard ar.. ade perempuan yg akan cakap:

ala...t amik la org gaji..<<

tu pun kalau laki ko kaya..

and ada yg akan cakap

ala...t da kawen t blaja la..

woow wee...bila da kawen baru nk belajar?... boleyh ker??..

MAYBE...mmg boleyh pun...

erm...

cukup soal itu,..now lelaki plak..

cerewet lebih...nak pandai masak la, pandai jaga hati la..
pandai itu la..
pandai ini la...

macam macam...

awak tu cik abg..

pandai x nk jd imam?

lelaki lau x pandai nk jadi imam.. x ley kawen.. ok x?

saper stuju????



3 comments:

rossoneri said...

ramai akak2 yang dah kawin tu ckp,nanti bila dah kawin,automatik gerenti akan tahu masak,pandai2 lah belajar nanti..sbb kebanyakan yang kawin tu sebelum ni semuanya tak tahu masak..hohohohoho..

♥ nana i am ♥ said...

nak kawen! :P

rina(mrsbifa) said...

hahaha...aku setuju giler beb..laki xtau jd imam JGN kawen...
bab masak tu,dah kawen confirm ko akan tau masak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...