Thursday, January 20, 2011

mari melawat melaka

Assalamualaikum
=)

da lama sgt sgt x post pape kat sini.. k ramai yg sedia maklum...
kalau x maklum pun, meyh nak maklumkan.. aku baru je habis sesi berpraktikal 2 bulan kat melka.

ok, kite x mau ebut pasal praktikal.. skng ni cuma nk sebut pasal jalan2 kat melaka..

oh yeah..
2 bulan... 8 minggu n 8 kali kitorg kuar pusing2 1 melaka..
habis da sume tempat kitorg teroka..
hehehee...
ni baru la sambil menyelam minum air..
jalan2 cuci mata...
makanan...?...erm makanan kat melaka bagi aku biase je la..
ala..sume tempat pun, sedap x sedap makanan nye adalah mengikut pada si tukang masak..
kalau tukang masak tu pndai masak., so sedap la masakan nye.. hatta nasi goreng je pun...

k, utk minggu yg pertama.. kitorg cam pelancong2 lain akan g melawat bandar melaka dulu..
dan tempat2 yg dilawati adalah seperti Kota A Famosa, Jonker Walk, Menara Taming Sari, Kapal n sehala jenis muzium yg ada, x lupa jugak Melaka River Cruise...

ok...klik klik..klik..... pic je la yg bercerita ok....





















1 comment:

ralphrazaq said...

ooouuuhh..dasat ko yana, aku anak negeri melaka pn xdan nk cter tempat2 yg menarik....boring aku..huhuhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...