Friday, March 18, 2011

am i truly, deeply, madly in love with you? or am i not?

Assalamualaikum..
=)


hi hi...(baca dgn sebutan hye hye ok.. bkn nye hi hi <--- gelak) huhuuhuu...

=DDD

*dr explain, kan better if aku type hye hye... ??? *

~~~~~~~waveeeeeeee.......

orait.. tajuk kat atas..
sebenarnye cuma terlintas tetiba je kat kepala otak ni..

erm...ok2..
aku nak wat satu confession ni..
not a confession of a shopaholic !~~~~ yes ! i'm BROKE ..!
officially BROKE!..
ok.. itu kenyataan..

tp bkn la itu yg aku nk khabarkan..
cuma aku nk kasi tau semua orang yg aku syg sgt kat die..
hihii....(ok.. ini mmg hihihiii<----gelak)
=ppp

x de apa yg dpt menggembirakan n menambah bunga2 lam taman hati ni melainkan dapat dengar suara die ari2 kat fon..
x kisahla kan, walau cuma 5 minit..
itu pun da cukup bagus=)
*oh! sudah tentu secara puratanya 1 jam 1 hari kami bergaduh eyh2.. bkn.. bergurau senda*

aku admit, aku mmg selalu cari gaduh, selalu cari pasal..
tp tu dulu la.. manusia kan makin matang..~~cewaaahhhh...
ok, n now aku rasa kami 2 2 da makin matang..
die pun da mula serius nak bina hidup die..(dgn aku) da tentu..
insya Allah...

erm.. die.. x hensem...x kaya... x tinggi mane..., x putih.. x pandai... x belajar tinggi...
erm..... die cuma baik, baik, baik, sangat baik, dang yg penting, die syg aku lebih dr aku syg die..

ok..
bad thing is...
why i still flirting with other boys ~~~~????
notice that : ... boys instead of boy !..
ok, manusia x pernah nk bersyukur dgn apa yg die ade kan?
sgt2...terutama org cam aku.
aku mmg selalu fikir, kenapa aku still cuba nk cari org lain.
cuba nak curang..
cuba nk main kayu 8????

x de kepuasan yg aku dapat, cuma aku takut terjerat..
terjerat dgn apa yg aku sendiri lakukan..
die sgt percayakan aku.
dan aku mempergunakan kepercayaan die tu...x ke?

sepandai pandai tupai melompat,
akhirnya jatuh ke tanah juga.

jangan yg dikejar x dapat,
yang dikendong berciciran..

liyana : behave ur self

n cam yg selalu die pesan,
: syg jgn nakal2 tau.. jaga diri baik2, jgn tgl solat, love u syg, b rindu sgt2 kat syg

huhu... *bkn selalu, ari2 ok*=ppp



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...