Monday, March 21, 2011

salah x kalau perempuan yg mintak couple?

Assalamualaikum
=)

jeng jeng jengggg....
^____^
hihi..
happy sgt ari ni...
cos, esok, da genap la setahun hubungan cnta x terlarang aku ngan daus
huaaaa....excited nyer...

*ceit, padahal bkn dpt pape pun*
huhu..
ni la first tym aku capai setahun couple.
selama ni bulan bulan je la...

bagus betol..
dapat gak die tahan ngan angin puting beliung ak ni kan..

ok..
merujuk kepada tajuk di atas...
salah x perempuan yg mintak couple.??
ok, tau... perigi cari timba.
tp bkn ke ada org yg akan cakap " biasa je, sekarang kan zaman da moden"
betul x..

erm..
seingt aku la kan...
aku rasa,
macam aku kowt yg menimbulkan hal *jom kita couple*
ngan boifren aku skng..
muahahhahahaha...
very x tau malu....
tp x de la aku ckp " jom kita couple"

but lebih kepada, aku menarik hati die utk luah kan apa yg dia rasa..

sb nye,, ala.. aku tau, die mmg nk ada hubungan lebih dr seorg kawan ngan aku..
*muntah ijauuuuuuu~~~~~~~~~~~~*

huhuuuuuu...


errr...tetiba x de idea....

chioowwww....


=))

2 comments:

RalphRazaq said...

betul 2 yana..kalu aku dapat detect yang die nak lebih sekadar kawan dengan aku, aku pun buat cm2 gak..hehehe..tahniah yunk..semoga kekal ke jinjang pelamin..

cikpia said...

rilek ah!!! aku pun mencarik timba gak dulu....... tak kisah la. janji masing2 bahagia......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...