Thursday, April 1, 2010

perasaan ini sangat tidak best

apa yg aku alami skrg nibukan nye berat sgt pun..
cuma tu lah..
aku je kowt yg over2 sgt perasan...
hurmm
hal yg berlaku x de la besa mana pun..
tp cukuplah untuk menimbulkan ketidakselesaan antara 1 sama lain..

haihh..
entahla..
kalu aku sorg2 je pun aku x kisah..
ley je aku hidup lagi
x nyusahkan org..
tp tulah.....hurm...

tunggang langgang la hidup aku skrg..
huru hara..
aku x sedar aku salah...
now baru aku tau, aku lukakan hati org..
o?
tp aku x tau sbb mmg aku x de niat nk luka kan hati die.

n now hati aku ni terluka?
o?
salah siapa?

dingin..
perlu ke aku yg mengalah?
amik langkah dulu?

n mmg aku bukan org yg jenis cam tu..
better aku pendam perasaan ni wat jeruk biar smpai masam semasam2 nya
last2...
hurm.....

ape2 lah...
aku da cukup penat..penat sgt...
kalau boleyh..rela ulang balik sgalanya..biar x de berlaku hal2 macam ni..
tp?
mana boleyh kan..
lain la aku ader cipta mesin masa...

hurmm...
ape2 pun.
aku kena kuat..tabah kan diri..
teruskan je hidup ni..
walau seketat mana pun muka aku
walau se hipokrit mana pun aku rs..
aku hadpi jugak..
biarkan je lahhhhhhhh

haihhhh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...