Sunday, April 11, 2010

rancangan jgka pnjang

alhamdulillah..
ok..
settle da shooting video mandarin..huhuu..
but~..shooting je yg da settle....edit nye lom agi..
so...
keje aku la tuh kan..
hahaa..
ayoooooo....
erm..kali ni try guna cyberlink lak..
kena la aku *godek2* bende tu dulu

EP nyer prentataion yg sptut nye ari sabtu*semalam* x jd.
kls still ari isnin.
so EP present ari isnin..*harap2 sempat la..mls ar nk ganti kls nih.lau da settle awal2 kan bagus....*

bese ar tuh kan...
tp bgusla..ader masa kitorg wat shooting~..
uh...penat..dr celik mata..smpai tgh mlm...
shooting x habis2...
tp skng da abis la..=)

erm...
asgmnt Ergo..oh no..da la aku tedelete pic..x suruh lain tlg lagi..
erm...
x gerak pun lagi..stakat cr bahan n journal*x Jumpe Pown*
huhuu...
jut ader article je la..
ishh....da la nk kena submit khamis ni..Present pun Khamis nih...
walalalaa....
urmm...cak cak cak...
hahaaa...
kejar masa la aku nmpknye....

pe lagi yer..
oh yer..MY DIET START TODAY

ahah..da nk start diet lek..
serius~.
aku da start gemok lek dah..
xnk la cam nih..
ishishish...
so ..perancangan jgka panjang aku...
da bermula SEKARANG!.

senyum..=)~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...