Wednesday, April 21, 2010

uh..aku agak cinta sama itu perkataan..
huhuhuuu..
*SejujUrNya~..........*

rs yg ada d dlm hatiku
x akn hilang walau
badai derita melanda~...*

towl ke aku nyanyi tuh~???

huhuu...
erm..
tgl 1 ari je lagi..
JUmaat ----Final EXAM da start..
huuuh....

*mengeluh*

sgt byk bende x stdy lg..
SOoooo sgt2 Xready..erm..xPREPARE ???? agak la~...

serve u rite~..>;<

padan muka aku.~!!!

erm...

"AWAK CANTEK, AWAK COMEL, AWAK LAWA"

ckp cam tuh ari2..gerenti betambah kegedikkan korg an?...
haha..

answer: MMg POwn~... ni jwpan aku

haha..tu ayt aku jumper tym jejalan usha blog org tuh~..
ayooo..

bz nok!!!!(T_T)

Merapu kat sini ley lak an???..
hahaaa...;p

erm...ati ini sgt bunga2 la..
naper??...
sajer...=)

haha..erm..
jom rmi2..kiter
senyum2 ari nih...
ca nih..=)

td g kuar sengsorg cucimata...~cuci la sgt ^_^
pastu senyum2 sorg kan


best pulak rs..
erm..
terasa..
hidup ini gt indah..
saat tuh...rs cam...
masalah....lgsg x ader...
hati aku masa tu..sgt tenang...

SGT suker~

*ader.paham.ker.ape.aku.merepek.ni?*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...