Thursday, April 22, 2010

senja

title x de kaitan ngan ape aku nk tulis ni..
erm..
bosan la...
penat n sakit pinggang berenang ats katil ngan lautan ketas2 lecture tuh..
erm..

aaaa....*da x ingt pe aku baca sbnr nye*
huhuu..
naya je kan..
sok da EXAM
td bila aku renung2kan n temenung menung kat toilet*aku cuma g basuh tangan keyh*

aku try tnye diri sendiri GBS tuh aper?

ayooo...suda
lupa laaaaaa......

hurmm...tu satu..
ni aku nga selak2 ketas bbaca sal Vestibular nih..
pastu nk kena ulang lek baca cerebellar..
cos......aku da lupa hahahaaa..
erm..
yg lelaen?
MS? DMD? MND? segalaPLEGIA tuh?

ayaaakkkkk...
mau jd apa nih?????

pastukan..td petang g check harta2 utuk dibawak tym exam sok
  • slip exam
  • kad matrik
  • pen
  • toyol2 ...huhuu..ne ader..aku dak baik keyh!
ermm..SEDEY....(T_T)
PEN ai suda tiada berdakwat..huhuuu...

caya x lau aku cakap da nk dekat setahun lebey kowt aku x shopping pen????
huhuuu..
"Ngok!..bes slama ko g kls tuh x de pki pen ker?"
"membuta je keje lam kls ea!!!!"

@@

ayooo..tidak la....aku celik gak slalu..erm..
"ai kai pen kaler2 okeyh!"

pen pink, purple or ijau tuh sehat2 la...
yg pen biru nih tgl sebatang 2 je...pastu kategori yg *aku x gemar pki* lak tuh kan!!!!

huwawawaa....

erm...wish ME luck berjuang dgn PEN2 tuh yer...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...