Saturday, July 10, 2010

..dan...

Assalamualaikum....

=)

waktu, saat dan ketika ni..

hati aku rasa sgt tenang....
mak n ayah da selamat balik lepas antar adik aku lek UMP...

urm..bukan apa..

skrg sgt2 lebat hujan turun mencurah curah jatuh ke bumi..
dan sebab tu la aku risau...

dan...aku sgt2 risau kan dorg yg kat rumah Gugusan tu..
bkn apa...speperti yg aku ckp aritu, rumah kami tu kan belakang tu bukit..

dan..aku plk da pernah terbayang bukit blkng tu runtuh..

tp dlm premonition aku dulu tuh, aku ader skali..

erm...mungkin x kn berlaku dlm waktu ni..

x penah jd kenyataan pun aku nyer bayangan2 tuh..slalunye lebih kepada aku BERANGAN
jer...


..dan...aku masih x wat lagi case study yg patut nak kena submit 19hb t..

aiyooo....case pe nak wat pun x cari lagi...journal pe tah lagi..

dan...aku nk g hospital lek isnin ni...
SOAP tu x siap lg..

dan...aku rasa sgt2 malass nk wat pape skrg ni, kat rumah ni rasa nk tidor je..hehe..
pe nak jd kan..

..dan...aku sgt teringin nak mkn cempedak skrg ni...sebebnarnye lebih kpd teringin nk mkn biji cempedak rebus..korang tau kan...?

hurmm..

dan..hujan ini membantutkan aku nk g pasar mlm...

dan...aku kena berhenti skrg jugak sbb kilat dan guruh sabung menyabung kat luar tingkap tu.sblm laptop aku meletup..cam tv yg aku wat letup dulu..better aku off skng..

daaa..~

=.=

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...