Tuesday, May 25, 2010

bodo!!! tu pun ko nk curik

Assalamualaikum..
=)

hurm..korg ca ner? sehat arini..?
mood? ok? ke k.o?

aku rasa nk mem voodooooooooo
org jer arini

hurm..aku bengang giler la ni kan..
perghh...ley plak kan..

aritu A punye ilang...2 lak tu ko curik....

pastu umh puan M plak yg ilang..die ltk kat luar kan..so nk wat ca ner..x ley kater aper ar kan...

ari ni smpai turn aku plak..
x ley bla..
aku letak kat dlm rumah.!
kat dlm bilik!
ko g bukak tingkap pastu ko capai pki aper hah???
bodo betol lah...
BRA pun ko nk curik ker?????

hoi..!!!!!...ni yang wat aku hangin ni..berani betol...
sidai kat dlm rumah pun ley hilang...BONGOK giler..
ni yag wat aku rasa nk voodooooooooooo je kan ko ni kan.....

aku sidai kain burok kat tepi dapur tu x nk plk ko amik kan...!!!!

sluar yg gntung kat tingkap ko x nk gak kn??!! lg snang ko nk capai yg tu kan...!!!

ko curik org punye byk2 ko wat per hah..

ca ni nyer manusia pun ader ker??
psycho giler...

perghhh...
seb baek yg ko amik tu bra murah jer...*SCARLET* gak tuh..uh...
lau pierre cardin aku yg hilang siap ko.!!!...

*untung* aku x pki mhl2..
x mampu..huahuahuaaaa...

mati la ko
mati la ko
mati la ko

*pic ihsan pakcik google

geram nyer aku...!!!

11 comments:

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha.. ada perompak bra ke kat kawasan tu skrg ni? xde wat report polis?

tiefazatie said...

uina..dasat gle..psiko gle...sabar cik yana..huhu

Dawy said...

biase lahh tuh .
kat kolej lg lahh
sampai underwear2 sume nak dikebas
sengkek sgt kutt sampai kebas orang lain punyee .

starsyeea said...

wuikk...siyes ke? memang saiko siyal!

kena repot tuh...

rossoneri said...

hahahaha, sory pic patung voodooo tu kelakar...hmmm dulu kat hostel, pernah ada sorang mamat psycho gila seks kena tangkap..kwn kita nampak, dalam satu beg plastik tu penuh bra,seluar dalam dia curik..

shey said...

alamak ! sape yg jht sgt tuh ! adoii

rina(mrsbifa) said...

hahahahaha....gilerr lah...mesti org 2 bwk tido utk cium2..hahahaha...
abs ar ko...nnt die mandram2 mau kawen sama ko...hahahaha...
http://www.rinamrsbifa.blogspot.com

sugar2 kapas strawberry said...

errr...org gler seks ke hape dok ambik bra nih?

teha said...

ya allah..ade jugak org cmnie? saiko sgt2!! truk nye..ape lah dia dpt ek dgn curi sume tuh?
ish2...

Yana KenJa said...

manusia zaman skrg ni mmg pelik2 la kan...
ishkk....jgn dorg jampi dah...huhuuuu

~Azza~ said...

memang la ada orang yang pelik mcm tu...aritu my sister also hilang semua underwear n bra....dier ingatkan my mum da angkap n tolong lipatkan but....unfortunately sebenarnya kena curi...tak tau la kenapa nak curi benda alah tu,,,,adakah org itu giler sex...oh tidak....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...