Sunday, May 16, 2010

Eyh! knape ader lelaki nih!!!

Assalamualaikum..=)

da lama rsnyer x juget2kan jari ats keyboard nih.huhu...
ahah..td (sabtu) kuar merayap kan diri...
kuar dr tasik putri nih..
pas seminggu kena kurung lam hospital, akhirnye dpt gak merayap hari ni..
huhu...7 minggu je lg..YES!...
=.=

k, seperti biasa...bngun lambat la td pg...akibatnyer kol 2 baru nk gerak kuar...
perabis kol 4 baru sampai dpn kaunter tiket GSC tuh....ayoo..ramai nyer org...
kitorng pun niat hati nk tgk NIGHTMARE ON ELM STREET tuh..
but mmg sure seat dpn..(itu x kesah sgt sbnr nye)
tp sbb kena duduk besepah2 so mlaslah...
so..kitorng pun tgk la citer ROBIN HOOD..ok..not bad...seronok citer tuh...
*tu je la yg aku ley komen*
hahahaaa....
x_X"

k, beralih pada tajuk entry, sbnr nye, aku nk ckp ni, kan komuter ader koc khas utk wanita kan..
so td g Mid ngan senang ati nnyer aku nek la koc tuh
*x pasan pun aku masuk koc wanita tuh*
X PINK pun????
mmg koc x kaler pink ea?
iskiskisk...*jakun* aku nih...
=.=

tym pergi tu mmg x de la lelaki, melainkan adik2 je...dorg ngan mak dorg, so mmg x kesah la....
budak lelaki bwh 12 thun mmg ley nek koc tuh kan?*ni aunty yg duk sblh aku ckp la*
aku pasang telinga je die nga borak ngan org len..
aku dok kaco budak lelaki umor 7 tahun dpn aku *mmg x de keje*
but die sgt nakal+petah+bijak lak tuh...
huhuuhuuu..
eyh +CUTE hahahaha
=)
tym ni mmg ader staf2 dr KTMB jg pintu masuk koc tuh, so yg lelaki dewasa yg ter nak masuk mmg die halang la..so masuk koc yg laen

*dlm hati aku pun ckp la: owh...bagus2"*

tp tym balik td..
nape da bercampur2 nih???!!
x de sape pun jg.
ishkk...lelaki2 dlm nih, x reti nk baca ke tulisan atas sticker tuh..
kan die kata
''untuk wanita sepanjang masa"
"for ladies only at all time"
ader tulisan cina n tamil skali kowt lau x salah mata aku..
huh???

so pe kes????....

ps/ mggu ni dpt 5 kes jer...=.=

8 comments:

hudhud said...

i jarang la nak naik ktm ni. lambat ! hehe so i tk merasa lg naik koc sume perempuan. bagus ah dia buat cmni. bersesak sesak ngn lelaki mcm geli je. dah la busuk ! hahaha

Syafiq Kadiran said...

dorang xreti membaca kot...xpon, dorang rasa len macam nek koc sume laki...arkk!!!

cik paro said...

ader gak ea untuk perempuan..
sgt best..

Roronoa Zoro said...

kegilaan dan kebodohan kot.. atau pon pentingkan diri sendiri.. haha~

sugar2 kapas strawberry said...

terdesak kot..hihihi
myb sebelah sana da pnuh..
tu yg myebok tuh ;)

Yatre Hayati said...

kita da nek ktm..memang mcm tuh..pakcik2 tua pown ada,,apakah!

Yana KenJa said...

hudhud: haha..lelaki mmg busuk lg2 lau yg bkn warganegara malaysia ni..=.=

syafiq kadiran: wahaha...tipu arh x reti membaca..nek koc sume lelaki pelik ea?...kalu die nek koc sumer pompuan n die sorg laki x ker lg pelik???;p

cik paro: mmg ader koc utk pompuan, baru dikenalkan. tp tu lah, *ke-efektifan* ;p die tu susah nk jangka..

zoro: mungkin kowt..ntah la..manusia kan..lau nk tegur, sorg dua x pe,...ni da rmi...

strawberry: ntah..x tau la nk ckp penuh ke x..

hayati: a ah..mmg..pakcik2 da tua ley maafkan kowt..tp yg muda????
huhuuu

teha said...

sme2..ari tuh naek ktm koc wanita..tpi tetbe ade laki lak..
tgk muke dorg sume cm segan+selambe pn ade gak..
lawak je..rse nk jerit ckp,kamu wanita kah??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...