Sunday, May 23, 2010

semua perempuan cm ni ker?

Assalamualaikum w.b.t
=)

ok, ni entry pendek..
sj nk post bende baru..
memandangkan kebizian yg x menentu ni
so susah sgt aku nk bls tag n award dr korg sume..
maaf yer...
=.=
aku jnji aku bls bila ader masa sket...
ok?!

hurmm..
aritu kan..
lam fon,
ader org tu ckp cam ni kat aku..

" perempuan ni mmg,
bila org suka kat die, bkn nye reti nk hargai,

org yg x suka kat die tu la yg die
sebok nk kejar n syg"


gitu?

sumer pompuan cmtu ker???

9 comments:

Yayaa said...

laki pun same jugak.. ;p

sugar2 kapas strawberry said...

errr..yeke???

kdg2 btl la kot.ahahahha ;)

rossoneri said...

hangin semacam je orang yang ckp cam tu kat kamu...bukan perempuan aje ye, lelaki pun sama..ini bukan soal lelaki perempuan, tapi hati perasaan manusia tu sendiri lah..biasalah manusia, susah nak menghargai benda yang dia ada...bila dah xada baru nak hargai..

zulkbo said...

salam..
sebagai lelaki
rasanya betul
pertanyaan anda
ini..

shey said...

mcm kene je dgn i ?? haisy !

Kim said...

rasanya betul. ha ha~

teha said...

sal perasaan..xkn lah kte nk paksa diri kte suke org yg suke kte kot?? xkn nk syg org nk syg kte tuh jgak kot??
kte syg dia sbb,dia syg kte..kre mcm syg kte tuh bukan cm simpati je ke??

laki maen sedap dorg je ckp,ck p faham,tw..tpi sbnr nye x...

Yana KenJa said...

sumer org ader pendapat msg2 kan..
tp tul la tu kan teha, mmg cam simpati la plak kan..hurmm...
*dilema*

ros, die x marah, tp cam erm...n ckp perli x, sindir pun x...
ntah..cam x de perasaan je ckp cam tuh..ishkkk...

Yana KenJa said...

sumer org ader pendapat msg2 kan..
tp tul la tu kan teha, mmg cam simpati la plak kan..hurmm...
*dilema*

ros, die x marah, tp cam erm...n ckp perli x, sindir pun x...
ntah..cam x de perasaan je ckp cam tuh..ishkkk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...