Tuesday, May 4, 2010

rusa masuk kampung daa...

Assalamualaikum w.b.t

*curik masa jap lepas gian nk tulis blog*
=p

heehheee..

sumer kenal kan logo ni:


haa...aku pun da naik kenal
sbb bila aku jln p page org, rata2 mesti sume jd geng blogger..

aku kan dak baru blaja..jln ta teh ta teh lagi nih..

huhuu...
pastu dgn jakun nye aku pun p la klik.
niat ati "nk juin jd geng blogger gak"

pastu ...ngan senang ati nye aku pun click la tah kat page sape tah..
lupa la.. ^_^
*xpat nk promote*..hihii..
pastu...

page yg kuar nih:
cam bese la kan.....

pastu aku pun scroll la atas, bawah, kiri, kanan..depan blakang je x leyh

cam rusa masuk kampung la jakun nye tuh..
x_X"

click2 la mane yg bekenan..huhuu....

pastu kan...

eyh...eyh....

tgk kiri...@@>

tgk kanan...<@@

o?

penin da..

mane nk sign up? mane nk register?
maner nk daftar?

*aku rasa sgt kasihan kat diri aku*

wahahaaa...korang rasa???

ader sesaper sudi tunjuk jalan sket kat aku??

T_T

6 comments:

Jimie SC said...

salam & hye,

nk join gengblogger senang jer sbnrnya yana, kt ats kanan page GB tu ade "f-connect"kn?so yana just tekan f-connect tu p2 login dgn username & password FB...

Shey Lokman™ said...

hehe , i pon dulu cari2 gak . kat ats skali on ur right side ade button fb connect . click situ :DD

EirA said...

akak..eira nk join r..
nti tgk ey..btol x eira buat ni

Yana KenJa said...

thnx sumer..=)
me da x sesat lagi..haha..
^_^

miss lolly a.k.a luvfareda said...

haha :)

bertanye tu bagush :)

Yana KenJa said...

betul tu..
^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...