Thursday, May 6, 2010

Tag n Wasiat Mereka


kali ni wasiat plak yg aku dpt..
kali ni dr SITI, ADAM and Yati

3 ORG BAGI, MKNE NYER 3 EKOR LEMBU LA AKU DAPAT KAN???
huhu

Kayaaaaa...kayaaa....

Thank & link the person that gave you the cow

maceyh yer kat Yati, S.I.T.I and Adam

Bagi balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active atau7 paling tak active

qee
jaya jr
shuk
ttt
nanad
cik pia
buzzy

Bagi tau diorang ni yang diorang dapat wasiat dari orang kaya kg sepening lalat…

huhuu... org KAYA SEPENING LALAT yg bagi lembu2 nih...TP org kaya x turun padang, die anta guna pos laju jer..

Cerita 3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv

makan
pegang remote
baca subtitle

Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan

nasi goreng kampung basah
( ni cafe HN tym kat matrik Johor je kowt yg ader. korg nk mkn aper, order jer..slagi leyh tukang masak tu masak, die gerenti masak. tp skng da x de da cafe tu)

daging burger mentah
(aku x mkn, tp kawan aku mkn lah..hahhaa)

makan kentang goreng tp celup ngan aiskrim vanilla. Ni McD ni.
x tau la pelik ke x, tp aku suker buat.hahaa..

Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat FACEBOOK

410 jer...

Favourite soalan ni….. macamane korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe…kat mana???

err...ntah..x jauh maner pun.. still kat Malaysia gak.hhaa..
eyh2...pikir jap.. aku da bepunya ker???
hurmmm
x_x"

2 comments:

Shukor said...

alamak..dpt tag lembu wat kali kedua..murah rezeki den..huhu..ai, klu la btul, 2-3 bulan family ngadap mkn daging lembu jaa gayenye..thnks yer yana ~

TTT said...

tq yana~ TTT dah dpt 7 lembu tomey ni..nanti TTT tambah link yana kat entry wasiat TTT ok..
tq dear~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...